Moji lubi Serbja, witajće na moju internetowu stronu!
Wot 02. januara do 25. februara 2017 póndu skóncnje zaso do Malawi - tutón raz jako baba na dzelo do chorownje!
Budze to missijonska chorownja "St. Gabriel's Hospital" w Namitete, nekak 60 km wot hlowneho mesta Lilongwe zdalene.
Wopytac budu pak na kózdy pad tez zaso moj nehdysi projekt - zakladnu sulu swj. Franciskusa,
"St. Francis Catholic Primary School" a franciskanki w Madisi.
Na tutej stronje sym hižo a chcu tež w dalšim času hisće wo mojich dožiwjenjach powědać a snano tež Waš zajim za tutón kraj a za dźěći z Madisi (Malawi) dale zesylnić.

Samstag, 18. August 2012

Muli bwanji aus Malawi!

Liebe Freunde,
lubi swojbni a preceljo!

Ich melde mich zum ersten Mal aus meiner neuen "Heimat" Malawi. Zur Zeit bin ich noch auf dem Vorbereitungsseminar in Ludzi, bevor ich am 31. August endlich nach Madisi starten kann, um dort zu arbeiten und ganz viel afrikanische Kultur in mich aufnehmen kann...
Wir haben in den letzten Tagen schon viel erlebt, zB. eine Hochzeit, den Marktalltag und die vielen suessen Kinder.
Ausserdem gibt es hier viele freilaufende Tiere, wie Kuehe, Huehner, Hunde oder Schweine. Es gibt sehr viel zu sehen und zu entdecken.

Ich hoffe, dass es mit dem Internet gut funktioniert und ich euch regelmaessig auf dem Laufenden halten kann.

Mi so za was wsemi jara styska!!! Nadzijomnje wy tez drudy na mnje myslice.

Ganz lieb gruesst eure\
Cyle wutrobnje strowi wasa

christina! ♥

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen